انمي تون AniMe TOoN

S A Y O R I
S A Y O R I
S a n d r a
S a n d r a
ولا يهمك الأحداث بتضحك من ورا المصري كملي كملي اذا فيكي حيل هه4
S A Y O R I
S A Y O R I
لحظة بس استوعب بأي زمن مسويين القصة عشان اعرف وش نوع الاشياء يلي بتستخدم يعني في هواتف وكذا؟
S a n d r a
S a n d r a
مش قلت لك قبل نبلاء و عامة و معلش يعني ساندرا اتخطفت في عربة تجرها خيول كيف في هواتف ض000
S A Y O R I
S A Y O R I
هتسوي ايه بالمسدس دا ي عم انت؟
مش انتِ قلتلي انه يلزم ننقذ ساندرا.. طيب دا شي ضروري في دي العملية.

*يالهوي هو دا بجد طلع مجنون زي ماقالت البنت*
هتقومي نمشي ولا هتبقي هنا.. عشان لو هتبقي تعيطي و تزهئي فأحسن ماتجيش معايا..
لا انا هجي و انقذ ساندرا معاك ماينفعش اسيبها لوحدها..
-وبالفعل سايوري لحقت ديميتري يلي اعطى شوي تعليمات للجماعة عشان يكملوا العرض بمكان ساندرا.. وبعدها خرج ووقف برا بيبص شمال-
-سايوري مافهمتش هو بيسوي ايه فهي خافت انهم يتأخروا ومايلحئوش ينقذوا ساندرا بالوقت المناسب.. فهي قربت منو عشان تسألوا هو يسوي ايه-
- صوت طبطبة جاية من بعيد.. سايوري تتنفض عشان معرفتش الصوت دا جاي منين.. بتبص ع شمالها وتشوف الشي يلي كان ديميتري واقف مستنياه.. كان في جماعة متلثمين وجايين فوق احصنة بجيهتم.. بيوقفوا عند ديمتري وبينزل واحد منهم من فوق حصانو ويتكلم مع ديميتري بصوت خافت-
- يخلص ديميتري كلامو مع الرجال ويبص لسايوري يلي كانت واقفة بعيدة عليهم حبتين-
تعالي بسرعة ماضيلناش وقت..
- سايوري مافهمتش هو بيقول ايه –
*ذولا الرجالة يلي لابسين اسود وملثمين مشكوك بيهم.. ذو مرتزقة يعني.. طب يعني ديميتري واحد منهم برضه؟*
-سايوري عرفت ان ترددها بيأخر من مهمة انقاذ صحبتها فهي راحت لعند ديميتري يلي كان طلع فوق واحد من الاحصنة ومد ايدو ليها عشان يساعدها تطلع معاه-
S A Y O R I
S A Y O R I
المصرية ه1ه1
مسوية جو ثاني للقصة ض000
S A Y O R I
S A Y O R I
مش قلت لك قبل نبلاء و عامة و معلش يعني ساندرا اتخطفت في عربة تجرها خيول كيف في هواتف ض000
الحين تتأكدي فعلا أن عقلي مثقوب ض000
لَـدُنْ
لَـدُنْ
واخيرا لقيتكم ب11
لَـدُنْ
لَـدُنْ
الحين هاذي روايه ولا سواليف؟ هم2
S A Y O R I
S A Y O R I
سيناريوهات منتصف الليل برعاية ساندرا هه4
S a n d r a
S a n d r a
بصت سايوري لديميتري بعد ما مد أيده ليها فرفع حاجبه مستغرب : في ايه ؟
قالها يستفسر ... فقالت عيونها و مسكت أيده و ركبت ، فكانت ئاعدة قدامه و هو متمسك باللجان يحوطها عشان ما توقعش
- بتعرفي تركبي حصان ؟
- ايوا
رفع ديميتري حواجبه مصدوم : و اومال بتركيب معايا ليه ؟
- انت اللي مديت ايدك
- كنت تقدري تقولي انك بتعرفي تركبي حصان ، يلهوي عالهبلنة ، اكيد دامك صاحبة الهبلة حتكوني زيها ...

ضربت سايوري بطنه فتوجه و سكت و بعدين شد اللجان و ضرب رجله عشان يتحرك الحصان بسرعة يركض للمكان اللي خبر المرتزقة ديميتري عنه ... سايوري كانت عوشك انها تتهور و تسأله مين دول ، فجاوبها ديميتري بدون ما تسأل : دول بيشتغلوا معايا ، شافو العربة اللي مسكت ساندرا و همه محطوطين حراسة ما قدروش يتركز مهمتهم و يلحقوا ورا ساندرا ، غير واحد منهم راح يتفقد الوضع عشان لما اوصل له يخبرني ... كنت بفضل ما اخدكيش معايا ، بس ساندرا حتكون خائفة و انا يعتمد عليكي ...

- حست سايوري بنبرة اهتمام في صوته ، يا ترى هو خايف عليها ولا بيعمل كده عشانها بتشتغل عنده -

على كل سارو بالحصان كتتييييررر لين وصلوا منطقة كده معزولة ، و لمح ديميتري الراجل اللي اتكلم عنه اللي من أتباعه ، نزل و نزل سايوري و قالها تمشي شوية شوية
S A Y O R I
S A Y O R I
شايفة الهبد هه4
لَـدُنْ
لَـدُنْ
حبييت يلا كملوا متابعه لكم بصمت نجم2
S a n d r a
S a n d r a
المصري يذكرني بأفلام ديزني اللي مدبلجة مصري بموت ض000
S a n d r a
S a n d r a
ولا كلمة راكبة ض000
لَـدُنْ
لَـدُنْ
ايي تكفين و كنت استانس عليها مره
S a n d r a
S a n d r a
خصيصا فيلم روبانزل هه4
لَـدُنْ
لَـدُنْ
ايه و احسه الاصلي اذا شفته بغير دبلجه مايعجبني
S a n d r a
S a n d r a
غسيل مخ ض000
S A Y O R I
S A Y O R I
هي ساندرا موجودة هنا؟
-سايوري تكلمت بصوت خافت عشان تحاول تتماشى مع الجو الهادي وعشان محد ينتبه لهم-
ايوه..

-ديميتري قرب من الرجال وراح يتكلم معاه ع الوضع-
هم هنا؟
ايوه ي رئيس.. شفتهم ادوها لدا المكان... شايف الصخرة الكبيرة يلي قدام؟ وراها في باب صغير في الارض.. هم دخلوها هناك
يعني هم لهم قاعدة سرية تحت الارض؟
معرفش بس الظاهر انها مش مجرد قاعدة
*طب الحين هم مختطفين الهبلة دي ليه ثاني؟*(ديميتري مع نفسو)

-حك ديميتري بين حواجبو يحاول يفكر بشي يسويه..بعد شوية طلع راسو لسايوري وبص لها بخبث-
-سايوري حست انه في شي سيء جاي لها-

انتِ ي صديقة الهبلة.. هتدخلي تحت..
انا؟
في حد ثاني مقصود غيرك يعني؟
وانا.. وانا هسوي ايه؟
قربي اقول لك بتعملي ايه -ابتسامة شريرة-
أعلى أسفل