au haru ride
اللي هو ايش هاي العلاقة التوكسك اللي ورطي حالك فيها ي بنتي؟؟
اللي كان قاهرني بنفس اني كنت ابرر له زمان بس من كم سنة شفت ان له فلم حي قلت يلا اتفرجه
وهنا استوعبت الهبل اللي كنت اشوفه اللي هو ازاي كنت افكر بهذي الطريقة وموافقة على تصرفاته
انت محتاجة شخصية درامية عميقة عشان تقدري تتكلمي عن جوانبها النفسية
انا كمان حسيت المجال مفتوح للهبد xd
الرسائل ممكن تكون متنوعة زي عتاب او فخر او تحذير او اعتراف او ندم او حتى صراع داخلي
ممكن تتقمصي الشخصية وترسلي رسالة لها وكأن الشخصية هي اللي بترسل لنفسها هذه الرسالة بأسلوبها الخاص
وهنا مثال لرسالة الصراع الداخلي
أنا لا أعرف لغةً سوى القسوة..
لكنني كنت أتمنى لو أنني سلكت طريقًا آخر
طريقًا لا يُجبرني على حمل السلاح طوال الوقت
ولا يجعلني أعيش في حالة ترقّب مستمرة وكأن الخطر لا ينام
طريقًا لا يختصر الحياة في نجاة دائمة
كمان تقدري توجهي انت لها رسالة على لسانك انت زي هنا رسالة وجودية xd
أتعلم يا آش..
لو التقيت بك يومًا لما سألتك عن قوتك ولا عن ذكائك، ولا عن انتصاراتك
بل كنت سأسألك سؤال واحد فقط
هل كان هذا العالم يستحق فعلاً كل ما ضحيت به؟
اما المقابلة حسب تقدري تعمليها سردية يعني زي حوار متداخل كأنه مشهد
او مقابلة واضحة واجابات مباشرة حسب اللي تشوفيه مناسب
هيناتا تقهرررررررر يربي
+ مين يتابع بوروتو اصلا احس زي الريبوتات الخايسة للكرتونات