مشاركات الملفات الشخصية الجديدة

الله يسلمج يارب، لو جاتني عين أتوقع بتكون من صاحبي اللي سجل معاي ه1
نورتي
فوزتكم توجع قك2
  • متت
  • تأثرت
التفاعلات: O Z E N و s h a d o w
O Z E N
O Z E N
هاردلك قدمتو مباراة جميلة، عندكم فريق منظم و فيه مواهب شابة و الحمدلله عملتم مشوار محترم و اكسبتم خبرة ق1
Be proud of your team

على اليد الأخرىشفلك قطط الصحراء بتاعتنا لو شاربين خل قبل المباريات بيلعبوا أحسن
لا انا مو عسول 😂
انا ايسول ..
WaNteD
WaNteD
اتفشلت ياخي
في البداية قلت عسول ويشبه البنت لكن شايفك اخ قلت ايش يعني لو اخ برضو ينفع عسول ►►► هذا اللي كان داير في بالي لمن شفت اسمك
عالعموم ايسول بيسبول ولا كبسول يمشي
هو شخصية لعبة او انمي ولا ايه عشان افهم الاسم ونتعرف عالشخصية مدري1
  • متت
التفاعلات: ISOL
ISOL
ISOL
عادي كلنا ننحط بمواقف محرجة
بس موقفك يعتبر عادي .. انت بس اخطيت بالنطق

الاسم ماله شخصية
هو مختصر و ماخوذ من isolated .....
أعلى أسفل