لو ماكان السماوي والأحمر يجي لك لمن بيجي ؟!!—بدأت تتعلم التتطبيل من تمساح أفندي اشلي3
اووووه حرقت علي انه بيموت ه1
تخيل يمكن انا الوحيدة بالكوكب اللي لسه ماتابعت كيميتسو، كل ما انوي يجيني كسل أو انشغل xd
بس حاسه فيك موت شخصياتنا المفضلة بيأثر فينا بشكل عجيب ض000
انا شخصيات كتير بحبها بس جاي على...