Markiza Hend
مستوى التفاعل
5,838

مشاركات الملف الشخصي آخر النشاطات المنشورات أوسمتــي معلومات زوار ملفي

  • هو انا مش عارفة اوصفلك مشاعري ازاي من ناخية اتاك ه1
    يعني اول موسمين كنت بحبه جددااااا
    بس جينا على النعاية الاحداث حسيتها مش مرتاحة ليها والنعاية برضو محبتهاش 😭😭
    هو اه كان نفسي في نهاية سعيدة بس برضو مش نهاية تقتل الشخصية الرئيسية للعمل 😭
    • تأثرت
    • وااو
    التفاعلات: Markiza Hend و N A Y
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    بصراحة يمكن النهايات الحزينة بتوجع القلب لكني بحبها لأنها واقعية أكتر وبتفكرنا إن الحياة مش كلها انتصارات ونهايات سعيدة
    وإن مش كل الأمنيات بتتحقق وفي رأيي ده اللي بيخليها أصدق وأقرب للواقع من أي نهاية مثالية حز88ق1
    Angel Haru
    Angel Haru
    اتفق معك بس غالبًا نفسي مكنتش عايزة نهاية حزينة مع ايرين نح3
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    حزينة جدا بس بحس انها لازم كانت تكون كده حز88
    سوي موضوع وصفات بقسم فضاء التون

    حلال عليكِ الطقم .. الصراحة ما اعجبني

    JWTNSzv.png


    7OwP702.png
    • فديت
    التفاعلات: Markiza Hend
    ISOL
    ISOL
    خليه عندك للمستقبل حتى لو ما استخدمتيه عادي ..
    بدال ماينحذف للابد اعطيه لكِ تستفيدين منه
    ^_______^
    N A Y
    N A Y
    لما ترفع شي ع مركز التون لا تعمل حركة حذفه من المركز
    لانه رح ينحذف من المواضيع كمان قر1
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    شكرا جدا يوسف بحتفظ فيه عندي ناي1
    • فديت
    التفاعلات: ISOL
    • لايك
    التفاعلات: Markiza Hend
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    ماعليك هي الدنيا كده "(
    الله يريح بالك ويصلح حالك ويحقق لك كل ماتتمناه يارب
    بدعيلك بالخير من قلبي تستاهل كل خير
    واتمنى تخرج منها وانت افضل
    Tsukishima Kei
    Tsukishima Kei
    اللهم امين يارب
    شكرا على كلامك الجميل هند
    ربي يسعدك
    انا الحمدلله الان افضل من الفترة السابقة
    ساحاول ارجع اتفاعل بالتدريج
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    الحمد لله انت اقوي من اي شيء
    وبترجع افضل من الأول كمان ان شاء الله
    اللهم امين ويسعدك يارب ليليث3
    الحين ضيعت 3 مواضيع المفروض يكونون باسم الفريق
    كله بسبب شروطكم ^_^ ( ما اقصد شي من ورا كلامي مجرد مزح )
    اقدر انضم لفريق التصميم ؟!
    رمزيتك تجنن ش2ق1
    • فديت
    التفاعلات: Markiza Hend
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    اسعدني جدا اني قابلت احد بيشاركني في حبه داركو5

    متى اخر مرة تابعتيه؟
    Roro sama
    Roro sama
    انا تابعته اول مرة وقت عرضه والثانية مش فاكرة ممكن من سنتين تلاتة

    وانا فرحانه اوي اخيرا حد فهمه صح
    • فديت
    التفاعلات: Markiza Hend
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    بستغرب انه مش مشهور كفاية زي بعض الأنميات اللي واخده ضجة كبيرة

    و اخبارك رورو كيف عاملة ش2
    ماتتخيلي اديه مبسوطة بطلتك الفخمة ع مواضيعي
    شكراً من القلب على التفاعل ق1
    • فديت
    التفاعلات: Markiza Hend
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    ياهلا والف مليون مرحبا باسطورة التون ق1
    من ساعت مارجعت وانا لاحظت كل اللي عملتيه بالمعرض ماشاء الله اسطورة الجرافيكس فعلا سلمت يداك على كل شيء
    لو تشوفي اللاب عندي مليان بملحقاتك التحفة
    بصراحة اعجز عن التعبير عن مدى اعجابي بشغلك وجهدك الرهيييب
    جزاك الله كل خير
    سعيدة جدا بوجودك نورتي البروفايل ش2ق1
    Second Heartbeat
    Second Heartbeat
    خجلتيني والله 😅❤️
    مبسوطة كتير كتير ان المواضيع فادتك
    وللأسف، ما حصلي الشرف اني اتعرف عليكي من قبل عن قرب 🥹

    كتير لطيفة ، بتمنالك يوم حلو تشبه روحك 🌷
    Markiza Hend
    Markiza Hend
    انت الأجمل سيلين سالي4
    اتشرف بكِ كتير وبتمنالك كل الخير والتوفيق والسعد في حياتك ودايما كده طلي علينا ش2ق1
    الله يسعدك فديت روحك الحلوة خ4
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
أعلى أسفل