Angel Haru 21 يونيو 2026 هو انا مش عارفة اوصفلك مشاعري ازاي من ناخية اتاك يعني اول موسمين كنت بحبه جددااااا بس جينا على النعاية الاحداث حسيتها مش مرتاحة ليها والنعاية برضو محبتهاش هو اه كان نفسي في نهاية سعيدة بس برضو مش نهاية تقتل الشخصية الرئيسية للعمل
هو انا مش عارفة اوصفلك مشاعري ازاي من ناخية اتاك يعني اول موسمين كنت بحبه جددااااا بس جينا على النعاية الاحداث حسيتها مش مرتاحة ليها والنعاية برضو محبتهاش هو اه كان نفسي في نهاية سعيدة بس برضو مش نهاية تقتل الشخصية الرئيسية للعمل
ISOL 20 يونيو 2026 الحين ضيعت 3 مواضيع المفروض يكونون باسم الفريق كله بسبب شروطكم ^_^ ( ما اقصد شي من ورا كلامي مجرد مزح )
الحين ضيعت 3 مواضيع المفروض يكونون باسم الفريق كله بسبب شروطكم ^_^ ( ما اقصد شي من ورا كلامي مجرد مزح )
Second Heartbeat 18 يونيو 2026 ماتتخيلي اديه مبسوطة بطلتك الفخمة ع مواضيعي شكراً من القلب على التفاعل
وإن مش كل الأمنيات بتتحقق وفي رأيي ده اللي بيخليها أصدق وأقرب للواقع من أي نهاية مثالية

التفاعلات: N A Y و Angel Haru