هههههههههه خلاص هتكلم معاكي مصري .gif)
و انتي تقيمي لهجتي ازاي ماشية تمام و لا لاءة
هي سهلة كتابة لكن باللفظ مش بعرف اتكلم الا فلسطيني.gif)
لا مش بكره الانمي ابداً بس يعني مش مغرمة فيه زي باقي الاعضاء و متابعينه على طول
انا بمل من الحاجات دي بسرعة لكن لو عجبني مسلسل انمي بتابعه زي ركوب الربيع الازرق عجبني جداً و تابعته
سبيس تون كنت قاعدة عليها اربع و عشرين ساعة.gif)
.gif)
و انتي تقيمي لهجتي ازاي ماشية تمام و لا لاءة
هي سهلة كتابة لكن باللفظ مش بعرف اتكلم الا فلسطيني
.gif)
لا مش بكره الانمي ابداً بس يعني مش مغرمة فيه زي باقي الاعضاء و متابعينه على طول
انا بمل من الحاجات دي بسرعة لكن لو عجبني مسلسل انمي بتابعه زي ركوب الربيع الازرق عجبني جداً و تابعته
سبيس تون كنت قاعدة عليها اربع و عشرين ساعة
.gif)
، واساساً هايكيو قبل فترة فاز كأفضل انمي رياضي
.gif)
.gif)
.png)
..gif)

.png)
.gif)
ج1 على موضوعي