WaNteD
مستوى التفاعل
1,347

مشاركات الملف الشخصي آخر النشاطات المنشورات أوسمتــي معلومات زوار ملفي

  • عادي انا بحب لفات الدماغ من الونتد>> بتخلي المخ يشتغل بدل ماهو نايم في سابع نومة
    اهههههههههه شكرًا لك ياأسطورتنا .. وخليك متواضع كده بس مهما حصل لن اغير رأي فيك
    لدرجة وبدون مجاملة إني اشعر انك حققت في 5 شهور ماحققته انا في 5 سنين .. ويمكن حققت اكتـر بتميزكـ المتفـرد
    ماشاء الله والله رصيدك كبير جدًا في قلوبنا
    وخاصة في نقطة دعمك ومساعدتك وحبك وتقديرك للاخرين بتعجبني فيك جدًا >> وبتفكرني بنفسي اوي

    تسلم والله على ذوءك [IMG]
    وبجد من طيب اخلاقك انك ماتنساش هؤلاء الابطـال او بالاحري ممكن نقول عليهم جنود مجهولة [IMG]
    فنحن لم نراهم ولم نتحدث معهم إلا ان اخلاقهم وتميزهم وتربيتهم واضحة ومتجسدة فيك يا ونــتــــد ربنا يجزيهم عنك كل خير
    ربنـا يخليك والله هذا من حسن تواضعك كمان ♥

    ماقولتش ان الشخصية دي مش مناسبة لونتد
    انا اقصد الصورة نفسها .. لكن لو على الشخصية بصراحة اشوف اتشيجو لايق ومناسب لك اوي ض1
    اما روح سيفه ناسيه شخصيته فمش هقدر احكم .. بس إللي فاكره انه كان غموضي وجامد كده xD
    اهــا بالفعل بليتش انمي رائع .. تعرف بقالنا كتير مش بنتابعه
    شوفناه زمــان اوي من سنين واعتقد توقفنا عند الحلقة الـمية حاجة وسبعين مش فاكرة بالضبظ
    -



    مسساء الخير عبود ض2 ، صارلي زمان ما داخلة ملفك ض2
    بعد كيف اعرف تغير لونك ه1 ههههههه
    ما شاء الله تقدمك سريع بالمنتدى وابداعك كبير حقا
    شفت بوضوع حكمو كلهم يمدحوك ض2ض2 تستاهل وربي و1و1
    هههههههه قوية اشارة مرور ه1
    اي ليش لا ، كون مرة من المرات نشوفك لابس وردي ه1
    الله .، تطلع كشخة بجد ه1ه1 > مزح ض2 انقلع احسن صح ؟!
    يعني مش انا لوحدي اللي كنت ناوية أنسحب ض1
    كنت ناوية الشهر هذا أو الجاي انسحب
    لأن بردو حسيت اني مقصرة شوية مش زي العادة
    ومش من النوع اللي أسجل غيابي وأجدده وأهمل في حالة قسمي
    وكنت قلت لكيلوا بس بعد مـ اللون اتغير رجعت في كلامي ض1
    أكيد هيفضى وقت لينا مش زي الأول يعني على كل قسم مشرف هيخلي باله من قسمه
    واحنا نشتغل بس لما يغيب وكدا حسيت إن عندي وقت يعني بدل ختم المواضيع والردود والتعديلات وفر شوية وقت إب4
    قريبا ان شاء الله انطلق حسيت اني صرت فاضية عن الأول ه4
    إن شاء الله نكمل لحد ما نوصل للأحمر ء4
    هههههههههه الحمد لله يارب اشوفك احمر قريب > المفروض افتح غدا الآقى لونك احمر ص2ح1
    آمين وياك وانتد
    ههههههههههههه ه1ه1ه1
    ههههههههههه كانوا غيروا لوننا بنفس الوقت ووفروا على نفسهم ض1
    إن شاء الله يارب بس نكمل وما نعمل لنا سحبات ض0
    ايه ده ممكن شرررح .. انزل فين ومين الضايع إللي بتتكلم عنه ؟؟
    ربنا يخليك يا رب .. ولقب الماركيزة ده ليه ذكريات حلوة اوي
    وبتهيألي إللي حببني فيه اكتر هو انتم ^_^
    أكيد كل شئ يجي منكم حلو حبي5

    +

    ونتــد ممكن تقولي هل في شخصيات بالانمي بتعجبك غير إللي قولتلي عليها قبل كده ؟؟
    وممكن تقولي كمـان إيه اكثر لون بيعجبك من رتـب انمي تون ؟؟
    الحمد الله .. وانت اولهـم بالطبع
    ملك الدعـم والتشجيــع ربنا يديمكـ ويكتب لك الاجر والجزاء
    اهههههههههههههه إيه كل الفانزات دي لفيت دماغي يـااخي
    الشـرف لي ان اكون فانز للونتـد>> شكلي بفتح نادي لفانز ونتد وبكون رئيسته وواثقة ان في يوم وليلة هلاقي المنتدي كلو انضم للنادي [IMG]
    انت والباقي كلكم طعمتم ملفي ربنا يخليكم ومايحرمنيش منكم
    اههههههههه ماشي يعني اعتبرها شفقة منك ولا إيه ؟
    اهههههههههههه منين حفظت اسمي بالكامل!!! دانا نفسي مش حافظة دوفلامينجو دي .. عارفة هندورا بس
    بعد ماقولته دلؤتي خلاص مستحيل انساه "دوفلامينجو"
    اه عـادي يمكنكم مشاركتي النـور فانا لست انانية ..
    مش معقولة هقعد استمتع بالكهربا والتلفزيون والجران إللي جنبي النور عندهم قاطع وعايشين مأساه xD

    ياربــي مش قادرة خلاص كده .. احرجتنـي والله [IMG]
    ربما اعطتنيي اكثر ممااستحقه..
    اسأل الله ان اكون كما ذكرت وان يجعلني خيرًا مماتظنون ويغفر لي مالاتعلمون
    بجد جواب هذا الصالح من اجمل مايكون اعجبتني كلمـاتـه للغـاية>> تم حفظها في قلبي
    وبكل صدق وامانه ومن قلبي كل هذا انت الذي تستحقه اخي ونتـد [IMG] ..
    ربنـا يبارك فيك ويسعدك ويوفقك في دنياك واخرتك واشكرك على دعواتك ولك بالمثل واكتر يـا رب ..

    ~

    كتبت اسمه بجوجل وشوفت صوره افتكرت شوية بس ناسيه قصته شوية ..
    اممم صراحة احس الصورة مش لايقة ومناسبة للونـتــد ض1
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
أعلى أسفل