عادي انا بحب لفات الدماغ من الونتد>> بتخلي المخ يشتغل بدل ماهو نايم في سابع نومة
اهههههههههه شكرًا لك ياأسطورتنا .. وخليك متواضع كده بس مهما حصل لن اغير رأي فيك
لدرجة وبدون مجاملة إني اشعر انك حققت في 5 شهور ماحققته انا في 5 سنين .. ويمكن حققت اكتـر بتميزكـ المتفـرد
ماشاء الله والله رصيدك كبير جدًا في قلوبنا
وخاصة في نقطة دعمك ومساعدتك وحبك وتقديرك للاخرين بتعجبني فيك جدًا >> وبتفكرني بنفسي اوي
تسلم والله على ذوءك [IMG]
وبجد من طيب اخلاقك انك ماتنساش هؤلاء الابطـال او بالاحري ممكن نقول عليهم جنود مجهولة [IMG]
فنحن لم نراهم ولم نتحدث معهم إلا ان اخلاقهم وتميزهم وتربيتهم واضحة ومتجسدة فيك يا ونــتــــد ربنا يجزيهم عنك كل خير
ربنـا يخليك والله هذا من حسن تواضعك كمان ♥
ماقولتش ان الشخصية دي مش مناسبة لونتد
انا اقصد الصورة نفسها .. لكن لو على الشخصية بصراحة اشوف اتشيجو لايق ومناسب لك اوي ض1
اما روح سيفه ناسيه شخصيته فمش هقدر احكم .. بس إللي فاكره انه كان غموضي وجامد كده xD
اهــا بالفعل بليتش انمي رائع .. تعرف بقالنا كتير مش بنتابعه
شوفناه زمــان اوي من سنين واعتقد توقفنا عند الحلقة الـمية حاجة وسبعين مش فاكرة بالضبظ
اهههههههههه شكرًا لك ياأسطورتنا .. وخليك متواضع كده بس مهما حصل لن اغير رأي فيك
لدرجة وبدون مجاملة إني اشعر انك حققت في 5 شهور ماحققته انا في 5 سنين .. ويمكن حققت اكتـر بتميزكـ المتفـرد
ماشاء الله والله رصيدك كبير جدًا في قلوبنا
وخاصة في نقطة دعمك ومساعدتك وحبك وتقديرك للاخرين بتعجبني فيك جدًا >> وبتفكرني بنفسي اوي
تسلم والله على ذوءك [IMG]
وبجد من طيب اخلاقك انك ماتنساش هؤلاء الابطـال او بالاحري ممكن نقول عليهم جنود مجهولة [IMG]
فنحن لم نراهم ولم نتحدث معهم إلا ان اخلاقهم وتميزهم وتربيتهم واضحة ومتجسدة فيك يا ونــتــــد ربنا يجزيهم عنك كل خير
ربنـا يخليك والله هذا من حسن تواضعك كمان ♥
ماقولتش ان الشخصية دي مش مناسبة لونتد
انا اقصد الصورة نفسها .. لكن لو على الشخصية بصراحة اشوف اتشيجو لايق ومناسب لك اوي ض1
اما روح سيفه ناسيه شخصيته فمش هقدر احكم .. بس إللي فاكره انه كان غموضي وجامد كده xD
اهــا بالفعل بليتش انمي رائع .. تعرف بقالنا كتير مش بنتابعه
شوفناه زمــان اوي من سنين واعتقد توقفنا عند الحلقة الـمية حاجة وسبعين مش فاكرة بالضبظ
، صارلي زمان ما داخلة ملفك
ههههههه.png)
.gif)
.gif)
ح1 .gif)